در دوره آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد توسط آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد (آموزشگاه مراقبت و زیبایی سیفی) شما به عنوان هنرجو با انواع کاشت مژه، اکستنشن مژه، یا همان پرپشت کردن مژه آشنا میشوید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09023853817 تماس حاصل نمایید.

در این دوره شما آموزش های جامع از جمله آموزش کاشت مژه اختصاصی مشتری، آموزش کاشت مژه کلاسیک، آموزش کاشت مژه والیوم، آموزش کاشت مژه مگاوالیوم، آموزش کاشت مژه روسی، آموزش کاشت مژه اسپانکی، و همچنین آموزش مراقبت های بعد از کاشت مژه میباشد. شما در این دوره انتخاب صحیح روش کاشت مژه متناسب با فرم چشم مشتری را می آموزید. بنابراین بعد از دوره آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد شما به یک فرد متخصص تبدیل خواهید شد.

سرفصل های دوره فنی حرفه ای آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد

  • شناخت ابزار کار کاشت مژه
  • آموزش کاشت مژه کلاسیک
  • آموزش کاشت مژه سه بعدی (3D)
  • آموزش کاشت مژه والیوم
  • آموزش کاشت مژه مگاوالیوم
  • آموزش تکنیک ها طبق آخرین متد روز دنیا
  • آموزش شناخت مژه برای چشم هایی با فرم های مختلف
  • آموزش ترمیم و ریموو
  • آموزش شناخت بهترین مواد ریموور مژه
  • آموزش کاشت مژه فانتزی
  • آموزش کاشت مژه اکلیلی
  • آموزش کاشت مژه نگین دار
  • آموزش کاشت مژه نچرال
  • آموزش انواع اکستنشن

شما دوره آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد را در سالن زیبایی سیرخ مشهد با نام آموزشگاهی سیفی خواهید گذراند. اگر به دنبال یک سالن زیبایی در مشهد میباشید میتوانید از این سالن برای خدمات زیبایی خود استفاده کنید.

آموزش کاشت مژه در مشهد

مراحل آموزش اکستنشن مژه یا کاشت مژه در مشهد

  1. در ابتدا با انواع روش های اکستنشن مژه آشنا میشوید
  2. سپس با انواع ابزارهای مورد استفاده در کاشت مژه آشنا خواهید شد
  3. در این مرحله می آموزید که چگونه باید قبل از شروع به کار طراحی کنید
  4. در مرحله بعد می آموزید که چگونه کار را به روش صحیح انجام داده و دستتان را چقدر فشار دهید
  5. و در محله آخر تمرین عملی آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد روی مدل ها شروع میشود

دوره مبتدی کاشت مژه در مشهد

در دوره اکستنشن مژه در مشهد شما می آموزید که چگونه بهداشت را در کاشت مژه رعایت کنید. همانطور که میدانید مژه به چشم بسیار نزدیک است بنابراین رعایت بهداشت در این روش از اهمیت زیادی برخوردار است. سپس در مرحله بعدی با انواع مختلف مژه آشنا میشوید و می آموزید که طول مناسب برای مژه چقدر باشد و چقدر تار برای اکستنشن مژه به کار ببرید.

سپس یاد میگیرید که انواع مواد کاشت مژه را چگونه به صورت عملی استفاده کنید و با انواع روش های کاشت مژه آشنا میشوید. در نهایت می آموزید که چگونه از مژه های کاشت شده چگونه باید مراقبت کنید. هزینه دوره مبتدی آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد به صورت خصوصی 1800000 تومان میباشد.

دوره پیشرفته کاشت مژه در مشهد

در دوره پیشرفته کاشت مژه در مشهد می آموزید که چه عواملی بیماری های چشمی را به وجود می آورند و چگونه باید از آنها جلوگیری کنیم. در دوره پیشرفته آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد مواد مورد استفاده برای اکستنشن مژه را می آموزیم

. سپس بعد از مروری بر دوره مبتدی آموزش کاشت مژه، با روش های کلاسیک، والیوم، مپ ها، طراحی های ژورنالی و سه بعدی، روش رعد و برق و سایه چشمی، روش آمبره و میکس دو افکت، روش توایلایت، روش کیم کارداشیان، روش مدلینگ، روش خط چشمی، روش پرفکت لاین و همچنین با آموزش مژه های فانتزی آشنا میشویم. سپس آموزش عکاسی و مراقبت های بعد از کاشت مژه را می آموزیم.

هزینه دوره آموزشی کاشت مژه یا کاشت اکستنسن در مشهد 3800000 تومان میباشد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره اعلام شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

آموزش اکستنشن مژه در مشهد

بازار کار اکستنشن مژه در مشهد چطور است

در صورتی که شما از اکستنشن یا کاشت مژه استفاده کنید، دیگر نیاز نیست به صورت روزانه چشم هایتان را آرایش کنید. به همین دلیل درخواست اکستنشن یا کاشت مژه روز به روز در حال افزایش است. بنابراین بازار این رشته رو به پیشرفت میباشد. همچنین میتوانید در کنار این رشته آموزش لیفت و لمینت را هم ببینید تا درآمد خود را بیشتر کنید.

از این که این مقاله را مطالعه کردید سپاسگذاریم. به امید دیدار شما در سالن زیبایی سیرخ (آموزشگاه مراقبت زیبایی سیفی مشهد)

4.3/5 - (3 امتیاز)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *