آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد همان آموزشگاه مراقبت و زیبایی می باشد. در این دوره تمام مهارت های هفتگانه جهت تاسیس یک سالن زیبایی در مشهد به شما آموزش داده میشود. بنابراین با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی که پس از پایان دوره از آموزشگاه مراقبت و زیبایی سیفی دریافت میکنید، راه برای دریافت مجوز آرایشگاه زنانه برای شما هموار میشود. شما میتوانید جهت ارتباط با آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه سیفی در مشهد با شماره 09023853817 تماس حاصل نمایید.

مهارت های هفتگانه آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد شامل موارد زیر میشود:

  •  آموزش انواع رنگ ها و مش ها
  • آموزش آرایش ناخن (مانیکور پدیکور)
  • آموزش آرایش مو (شنیون)
  • آموزش هیرکات و کوتاهی
  • آموزش آرایش صورت (میکاپ)
  • آموزش اصلا ابرو و صورت
  • آموزش پاکسازی پوست

شما با شرکت در این دوره میتوانید علاقه و استعداد خود را در یک یا چند مورد از هنرهای بالا پیدا کنید و سالن خود را به صورت تخصصی احداث کنید.

آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد (سیفی) به شما تضمین میدهد تا پس از پایان دوره تمامی موارد هفتگانه را به خوبی فرا گرفته باشید و جهت دریافت مدرک شما را به سازمان فنی و حرفه ای جهت دریافت مدرک بین المللی معرفی کند. قابل ذکر است آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد (سیفی) همان سالن زیبایی سیرخ (تخصصی رنگ و هیرکات) میباشد.

مراحل آموزش در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد

  1. در ابتدا به صورت مقدماتی با هفت مهارت آرایش و پیرایش آشنا میشوید.
  2. در مرحله دوم مربی به معرفی ابزارهای مورد استفاده در این هفت روش میپردازد.
  3. در مرحله سوم مهارت های هفتگانه را آموزش میبینید.
  4. در مرحله چهارم نکات تکلمیلی انجام کار را به شکل صحیح آموزش میبینید.
  5. در مرحله آخر به صورت عملی روی مدل ها آموخته های خود را اجرا میکنید.

آموزش و آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در مشهد

در این دوره در مرحله اول شما اصول اولیه را می آموزید. اصول اولیه شامل چهره، رنگ و پوست شناسی میباشد. هنرجو به صورت تئوری و عملی در این دوره با این موارد آشنا میشود. قابل ذکر است آموزش ها و متدهای این دوره مطابق مد روز اروپا میباشد. سپس تمامی مواردی که در آرایش و پیرایش باید انجام دهید به شما آموزش داده میشود. مواردی مانند رنگ و کوتاهی مو، پاکسازی پوست، گریم و میکاپ، اصلاح ابرو و صورت، شنیون و مانیکور پدیکور.

سپس به صورت عملی هر کدام از این موارد در این آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد به شما آموزش داده میشود و هنرجو به تمرین آموزش های داده شده میپردازد.

وسایل و ابزار مورد نیاز برای دوره آموزش و پیرایش زنانه در مشهد

این دوره آموزشی در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد یکی از جامع ترین دوره های آرایشگری میباشد. ابزاری که هنرجو باید تهیه کند شامل موارد زیر میباشد:

شانه، پیشبند رنگ و کوتاهی، حوله یک بار مصرف، آب پاش، موزر، قیچی کوتاهی، قیچی پیتاژ، گیره مو، برس پیچ، برس رنگ، کاسه رنگ، قلاب مش، کلاه مش، دستکش یک بار مصرف، آب پاش، مو پران، موچین، دسته تیغ ابرو و محافظ کوپ

بعد از به پایان رساندن دوره آموزشی آرایش و پیرایش زنانه در مشهد به چه توانایی هایی میرسید

همانطور که در بالا ذکر کردیم شما پس از پایان این دوره میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و پس از آن اقدام به تاسیس سالن زیبایی نمایید. همچنین میتوانید پس از مشخص شدن علاقه و استعدادتان در دوره تخصصی آن شرکت کنید.

بازار کار سالن آرایش و پیرایش زنانه در مشهد چطور است؟

با توجه به درآمد بالای آرایشگری زنانه، تقاضای زیادی برای ثبت نام در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در مشهد میباشد. شما پس از دریافت مجوز تاسیس سالن زیبایی، میتوانید درآمد زیادی برای خود کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *