کراتینه مو در مشهد و مابقی شهرها بیشتر برای درمان موهای آسیب دیده استفاده میشود. اما بسیاری از خانم ها برای زیباترشدن نیز از کراتینه مو استفاده میکنند. کراتینه مو به شما موهایی درخشان و نرم میدهد. چنانچه به دنبال آرایشگاهی برای کراتینه مو مشهد میگردید بهتر است به زیبایی سی رخ با شماره 09023853817 تماس بگیرید.

کراتینه مو در مشهد

همانطور که گفتیم کراتینه مو موهای مجعد را درخشان و نرم میکند که نتایجی 6 ماهه برای موهایتان دارد. نام دیگر کراتینه مو کراتین درمانی است.  شاید برایتان سوال باشد با وجود آرایشگاه های فراوان در مشهد برای کراتینه مو آیا میتوان این کار را در منزل نیز انجام داد یا خبر؟ بله میتوانید انجام دهید ولی قطعا نباید نتیجه مناسبی برای کراتین درمانی خود در نظر داشته باشید. بهتر است از مواد با کیفیت استفاده کنید و آموزش های لازم را قبل از انجام کار دیده باشید.

کراتین ماده ای است که باعث عدم شکنندگی مو، پوست و ناخن میشود و شادابی  درخشندگی مو را برای شما به ارمغان می آورد. علت کم شدن کراتین، زیر تابش مستقیم آفتاب قرار گرفتن و استفاده از مواد شیمیایی میباشد.

کراتینه مو مشهد به صورت مصنوعی و با مواد شیمیایی انجام میشود و بعد از مدتی مو شفافیت خود را از دست میدهد و به ترمیم دوباره احتیاج پیدا میکند. مدت زمان آن هم حدودا 2 الی 3 ماه است.

مدت زمان کراتینه مو در مشهد 2 الی 3 ساعت خواهد بود و از مواد شیمیایی استفاده میشود. پس طبیعی است که برای موهایتان مضر باشد. ولی اگر به هر دلیلی شما مصمم به انجام کراتینه مو میباشید باید از مراقبت های قبل و بعد از آن بهره مند شوید.

قبل از اینکه به آرایشگاه مراجعه کنید بهتر است بدانید شرط انجام کراتینه مو داشتن موی فر است ، پس اگر موهای صاف دارید باید بدانید که این کار به موهای شما آسیب جدی میزند.

قیمت کراتینه مو در مشهد

روند مشقت بار کراتینه مو مشهد

قبل از رفتن به آرایشگاه یک روز زمان خالی برای خود ایجاد کنید چرا که کراتینه یک فرایند زمانبر است و باید در آن روز مراحل زیر را انجام دهید:

  1. شستن موها با شامپو
  2. استفاده نکردن از نرم کننده
  3. خشک کردن کامل موها
  4. استفاده کردن از مواد کراتینه روی موها
  5. بیست الی پنجاه دقیقه صبر کنید تا محلول کراتینه اثر کند.
  6. بعد از گدشتن زمان مورد نظر موهای خود را بشویید خشک کنید.

مراقبت های بعد از کراتینه مو مشهد

درست است که کراتینه مو یک فرایند ترمیمی میباشد ولی خود این فرایند نیاز به مراقبت دارد. باید از شامپویی که آرایشگرتان معرفی میکند جهت مراقبت از مویتان استفاده کنید و در نظر داشته باشید که ممکن است تا 72 ساعت نتوانید موهای خود را بشویید یا آنها را ببندید.

معایب کراتینه مو در مشهد

همانطور که در بالا ذکر شد کراتین مو معایبی دارد که با توجه به استفاده از مواد شیمیایی باید آن را در نظر گرفت و فقط در نظر گرفتن معایب آن کار اشتباهی است. کراتینه ممکن است شما را دچار قرمزی پوست سر یا حساسیت کند. همچنین هزینه بالا و ماندگاری کمی دارد و باید هر 2 الی 3 ماه برای ترمیم مراجعه کنید. مراجعه زنان باردار برای کراتینه مو مشهد اکیدا ممنوع است. کراتینه مو باعث نازک شدن ریشه مو و در نهایت ریزش مو میشود.

نکات مهم کراتینه مو

  1. بعد از کراتینه مو تا 72 ساعت موهای خود را نشویید.
  2. تا حد ممکن از تعداد حمام رفتنتان کم کنید و بعد از استحمام موهای خود را ابتدا با حوله و سپس با سشوار ملایم خشک کنید.
  3. بعد از کراتینه تا حد امکان از براشینگ حرفه ای و اتوی مو پرهیز کنید تا گاز فرمالدهید آزاد نشود.
  4. از ماسک موی مخصوص موهای کراتین شده استفاده کنید.
  5. رفتن به استخر باعث میشود تا گاز کلر ماندگاری اثر کراتین بر روی موهای شما را از بین ببرد.
  6. هنگام استفاده از کراتین درمانی برای سلامتی خود از ماسک استفاده کنید.

5  پرسش متداول در کراتینه مو مشهد

  1. آیا کراتینه موهای مجعد و فر را صاف میکند؟

      به صورت کامل خیر اما تاثیر زیادی دارد. در کنار آن میتوانید از مواد صاف کننده نیز استفاده کنید.

  1. آیا کراتینه سبب ریزش مو میشود؟

     اگر شما از مواد بی کیفیت جهت کراتینه مو استفاده کنید ممکن است باعث حساسیت و ریزش مو شود.

  1. آیا کراتینه مو در منزل امکان پذیر است؟

     خیر، این کار نیاز به مهارت دارد اما اگر مهارت آن را نیز داشته باشید در منزل به صورت تک نفره و بدون             کمک کسی نمیتوانید این کار را انجام دهید چرا که مواد کراتینه باید در فاصله 1 الی 2 سانتی متری از ریشه       تمام موی شما را آغشته کند و برای اینکه این کار به صورت کامل انجام شود بهتر است فرد دیگری مسئولیت         این کار را بر عهده بگیرد.

  1. آیا میتوان موها را همزمان یا بعد از کراتینه رنگ کرد؟

     بهترین راه این است که ابتدا رنگ کنید سپس کراتینه. اما اگر مایل به انجام این کار نیستید بهتر است حدود     3 ماه صبر کنید و بعد رنگ کنید. اگر هم موهایتان آسیب دیده بهتر است فعلا رنگ مو را کنار بگذارید.

  1. کرایتنه مو مشهد در موهای رنگ شده و دکلره شده چگونه عمل میکند؟

    نوعی از کراتینه مو وجود دارد که مخصوص موهای آسیب دیده از دکلره و رنگ میباشد. این کراتینه بسته به        عمق آسیب در چند نوبت انجام میشود و با ویتامینه کردن مو باعث احیای موی شما میشود.

سخن آخر

در بالا ویژگی ها و معایب کراتینه مو گفته شد ولی بعضی خانم ها زیبایی موی خود را به معایب آن ترجیح میدهند. خیلی از آنها برای یک بار هم که شده میخواهند کراتینه مو مشهد را امتحان کنند. هرچند مضرات کراتینه مو دائمی نیست و ما انجام دادن یا ندادن آن را به عهده شما میگذاریم. 

آنچه دیگران بعد از خواندن این مقاله مطالعه میکنند: آرایشگاه فرارا مشهد3 ماه

4.3/5 - (6 امتیاز)

1 دیدگاه

حسینی · اکتبر 7, 2023 در 6:31 ب.ظ

استفاده از بهترین مواد و بیشترین ماندگاری و هزینه مناسب
و کیفیت عالی همش باهم در سالن زیبایی سی رخ میتونین تجربه کنین
و از همه مهم تر مشتری مداریشون واقعا بی نظیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *