بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد

آرایشگری یکی از پردرآمدترین مشاغل امروزه در دنیا و ایران! آسان، لذت بخش، درآمد بالا و استقلال بالا از مهم ترین ویژگی های حرفه آرایشگری محسوب می شود. شاید تصور کنید یادگیری و آموزش آرایشگری زنانه بسیار سخت و طاقت فرسا است؛ اما اینگونه نیست!

شما با شرکت در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه مشهد به همراه تمرین و پشتکار، قطعا به یک آرایشگر زنانه حرفه ای تبدیل خواهید شد.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد با مدرک بین المللی فنی حرفه ای + قیمت هستید ما به شما کمک می کنیم.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به شماره 09023853817 تماس حاصل نمایید.

شما اگر می خواهید به رشته پرطرفدار آرایشگری وارد شوید، برای تاسیس آموزشگاه نیاز به مجوز، و برای گرفتن مجوز نیاز به مدرک فنی حرفه ای دارید. تنها راه شما برای این کار حضور در آموزشگاه های معتبر و مورد تایید فنی حرفه ای برای اخذ مدرک بین المللی می باشد. سالن زیبایی سی رخ به مدیریت خانم سیفی با نام ثبتی آموزشگاه مراقبت زیبایی سیفی، به شما بانوان مشهدی برای اخذ مدرک کمک می کند.

سالن زیبایی سی رخ با بیش از 25 سال سابقه در زمینه خدمات آرایشی اکنون توانسته است تا این تجارب ارزشمند را به شما عزیزان منتقل کند.

این آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد مهارت های لازم برای آرایشگری زنانه را به شما به صورت تجربی و عملی می آموزد تا بتوانید با مدرک فنی حرفه ای معتبر آن، در هر جای دنیا به این حرفه پر درآمد وارد شوید. مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری زنانه، بیش از 180 کشور معتبر و قابل ترجمه است!

فقط کافیست با یک تلفن از مشاوره رایگان آموزشگاه آرایشگری مراقبت زیبایی سیفی بهره مند شوید.

لیست آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد

1. آموزشگاه سیفی مشهد (سالن زیبایی سیرخ)

با بهترین اموزشگاه ارایشگری مشهد آشنا شوید! به عنوان یکی از قدیمی ترین سالن های زیبایی مشهد،‌ با بیش از 25 سال سابقه در حوزه کوتاهی، خدمات تخصصی رنگ و میکاپ، با نام سالن زیبایی سی رخ توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. این سالن زیبایی با نام آموزشگاه سیفی در حال آموزش های آرایشگری در مشهد می باشد.

از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه آرایشگری زنانه سیفی، وجود همزمان سالن زیبایی و مرکز آموزش های فنی و حرفه ای آرایشگری می باشد. در صورت نشان دادن مهارت و استعداد شما، در مجموعه سی رخ (سیفی) می توانید مشغول به فعالیت شوید و مهارت خود را بهبود ببخشید.

آدرس آموزشگاه سیفی (سی رخ)

آدرس بهترین اموزشگاه ارایشگری مشهد: مشهد خیابان دانشگاه – میدان سعدی به سمت دانشگاه 10 – حاشیه خیابان پلاک 206 – سالن زیبایی سیرخ (آموزشگاه سیفی).

مسیر دسترسی توسط اتوبوس و ایستگاه مترو کاملا فراهم است. (ایستگاه مترو سعدی و ایستگاه اتوبوس کنار درب آموزشگاه)

همچنین همانطور که در تصویر بالا (گوگل مپ) مشاهده می کنید، سالن زیبایی سیرخ (سیفی) با دارا بودن بیشترین نظر در سالن های زیبایی مشهد، دارای امتیاز 4.8 از 5 از نظر کاربران محسوب می شود.

چرا آموزشگاه سیفی، بهترین کلاس آرایشگری فنی حرفه ای مشهد است؟

  • دسترسی آسان و سریع
  • کمترین هزینه کلاس آرایشگری فنی حرفه ای مشهد
  • آموزش تمامی دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری زنانه در مشهد
  • بیش از 25 سال سابقه ارائه خدمات
  • تدرس تخصصی برخی از حوزه ها و مدیریت توسط استاد بانو سیفی
  • تدریس های پیشرفته همراه با متد پیشرفته آموزشی
  • ارائه آموزش های تخصصی تر و کاربردی

نمونه ویدیو آموزش آمبره در آموزشگاه سیفی

سایر آموزشگاه های آرایشگری زنانه مشهد:

2. آموزشگاه نغمه مشهد

3. آموزشگاه بانوگلی مشهد

4. آموزشگاه سلماز مشهد

5. آموزشگاه سایه روشن مشهد

6. آموزشگاه چهره نگار مشهد

7. آموزشگاه هستی ناز مشهد

8. آموزشگاه ماتیس مشهد

9. آموزشگاه روشن آرا مشهد

10. آموزشگاه ماهسان مشهد

در این لیست ۱۰ تا از بهترین مراکز آموزش آرایشگری زنانه در مشهد را برای شما آماده کردیم. توجه داشته باشید که قیمت و هزینه آموزشگاه های آرایشگری زنانه در مشهد متناسب با نرخنامه تعیین شده از طرف سازمان فنی حرفه ای می باشد.

بنابراین مدرک گرفته شده از طرف این آموزشگاه ها بین المللی خواهد بود. اما نکته جالب دریافت مبلغ آموزش بیشتری از برخی از آموزشگاه ها هستیم. به همین دلیل به شما آموزشگاه سیفی را پیشنهاد می کنیم، زیرا بهترین قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد، مربوط به آموزشگاه سیفی است.

بنا بر نظرات کاربران، آموزشگاه پیرایش و مراقبت زیبایی سیفی (سی رخ) از رضایت بیش از 97% برخوردار است. شما نیز می توانید به راحتی آب خوردن، به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد

قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد

قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد کاملا با توجه به نرخنامه سازمان فنی و حرفه ای کشور اعلام می شود که هر ساله دارای افزایش قیمت می باشد. پس هرچه سریع تر برای ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری زنانه مشهد سیفی اقدام کنید. کافیست با یک تماس به حرفه ای شدن نزدیک شوید.

شماره تماس برای هزینه کلاس آرایشگری فنی حرفه ای مشهد: 09023853817

دوره های بهترین اموزشگاه ارایشگری مشهد

حوزه های مختلفی تحت نظارت فنی حرفه ای در کلاس های آموزش آرایشگری در مشهد تدریس می شود. این حوزه ها شامل موارد زیر می باشند:

1-مراقبت و زیبایی مو

2-مراقبت و زیبایی پوست

3- میکاپ و گریم

4- مراقبت و زیبایی کاشت ناخن

5- مراقبت و زیبایی مژه

6- دوره تخصصی آرایش دائم

1- دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مو:

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مو

در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد دوره های مختلفی آموزش داده میشود. یکی از این دوره ها مراقبت و زیبایی مو میباشد که موارد زیر را شامل میشود:

آموزش رنگ مو، آموزش شنیون مو، آموزش کوتاهی مو، آموزش کوتاهی ژورنالی، آموزش براشینگ مو، آموزش بافت مو، آموزش اکستنشن مو، آموزش بافت کلاه گیس، آموزش کراتینه مو.

شما می توانید جهت استعلام قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد (دوره کوتاهی مو) با شماره 09023853817 تماس حاصل نمایید. مدت زمان برگزاری این دوره ها نیز بین یک ماه الی یک ماه و نیم می باشد.

2- دوره های آرایشگری مراقبت و زیبایی پوست:

دوره های آرایشگری مراقبت و زیبایی پوست

در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد در بخش مراقبت و زیبایی پوست، آموزش پاکسازی پوست و آموزش اصلاح و ابرو نیز انجام می شود. مدت زمان این دوره نیز بین دو هفته تا یک ماه می باشد. قابل ذکر است آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه مراقبت زیبایی سیفی (زیبایی سیرخ) در حال حاضر تا اطلاع ثانوی انجام نمی گیرد.

3- دوره های آموزشی میکاپ و گریم: (اموزشگاه تخصصی میکاپ در مشهد)

دوره های آموزشی میکاپ و گریم

در آموزشگاه های مورد تایید فنی حرفه ای دوره های آموزشی میکاپ در جریان هستند. این دوره نیز که از مبتدی تا حرفه ای در آموزشگاه مراقبت زیبایی سیفی برگزار می گردد بین یک ماه تا یک ماه و نیم زمان میبرد و تعرفه آن نیز مطابق تعرفه سازمان فنی حرفه ای می باشد. آموزش های این دوره شامل موارد زیر می شود:

آموزش خودآرایی، آموزش آرایش صورت، آموزش آرایش عروس و آموزش گریم کودک.

برای ثبت نام در کلاس های تخصصی میکاپ مشهد تماس بگیرید: 09023853817

4- دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی و کاشت ناخن:

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی و کاشت ناخن

اگر به دنبال آموزشگاه کاشت ناخن در مشهد هستید می توانید در این دوره آموزشی شرکت کنید. این دوره کوتاه مدت بوده و حدود 2 هفته آموزش آن زمان می برد. همچنین آموزش مانیکور و پدیکور، آموزش طراحی ناخن و آموزش کاشت ناخن به صورت تخصصی در این مرکز آموزشی آرایشی در مشهد انجام می گردد.

5- دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مژه:

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مژه

هر آمورشگاه آرایشگری زنانه در مشهد دوره آموزشی مژه را نیز برگزار می کند. این دوره کوتاه مدت و 2 هفته ای می باشد و شامل آموزش اکستنشن مژه و آموزش لیفت و لمینت میگردد. قابل ذکر است آموزشگاه سیفی (زیبایی سیرخ) از بهترین اساتید مجرب شهر بهره می برد.

6- دوره های آموزشی آرایش دائم:

دوره های آموزشی آرایش دائم

بعضی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه مشهد، دوره های آرایش دائم را نیز برگزار می کنند. این دوره ها شامل آموزش میکروپیگمنتیشن، آموزش میکروبلیدینگ، و آموزش تاتو بدن می شود.

کدام آموزشگاه آرایشگری مشهد بهترین است؟

امیدواریم با این مقاله تحت عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد با مدرک بین المللی فنی حرفه ای + قیمت به سوالات شما پاسخ داده باشیم. بر طبق صحبت های انجام شده، 10 تا از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در مشهد را به شما معرفی کردیم که بهترین، باکیفیت ترین و ارزان ترین آموزشگاه، آموزشگاه سیفی معرفی شد. شما می توانید به راحتی با شماره  تماس بگیرید و برای رزرو ارزان قیمت کلاس های آموزشی اقدام کنید.

09023853817

شما همچنین می توانید در صورت داشتن هر نوع سوالی با ما در ارتباط باشید.

قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد – هزینه کلاس آرایشگری فنی حرفه ای مشهد – بهترین اموزشگاه ارایشگری مشهد – آموزشگاه آرایشگری مشهد – آموزشگاه آرایشگری زنانه مشهد – بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد – آموزشگاه آرایشگری مشهد زنانه – بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه مشهد – هزینه آموزش آرایشگری زنانه در مشهد – آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب در مشهد – آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای مشهد – بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در مشهد – آموزشگاه های آرایشگری مشهد – آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در مشهد – اموزشگاه ارایشگری در مشهد – آموزشگاه زیبایی مشهد – اموزشگاه فنی حرفه ای ارایشگری مشهد – آموزشگاه مراقبت زیبایی مشهد – بهترین آموزشگاه میکاپ در مشهد – اموزشگاه میکاپ مشهد – کلاس ارایشگری مشهد – اموزشگاه زیبایی در مشهد – اموزشگاه ارایشگری در مشهد با مدرک بین المللی – بهترین آموزشگاه آرایشگری در مشهد – مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم مشهد – آدرس آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد

4.6/5 - (20 امتیاز)

21 دیدگاه

هانیه · ژوئن 10, 2023 در 4:20 ب.ظ

من دوره رنگ و کوتاهی آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد سیفی (سی رخ) رو شرکت کردم و خیلییی راضی ام. مرسی از تیم حرفه ای سی رخ

    sirokhbeauty · ژوئن 10, 2023 در 4:20 ب.ظ

    سلام عزیزم. خیلی خوشحالم از اینکه از دوره های آموزشگاهمون راضی بودی.

    تمنا · اکتبر 5, 2023 در 11:38 ب.ظ

    من دوره رنگ و هایلایت در سالن زیبایی (سی رخ) نزد خانم سیفی عزیز دوره دیدم . واقعا اموزش شان که عالیست . ولی اخلاق و رفتار مهربانی شون اصلا قابل وصف نیست . اینقدر مهربان خوش اخلاق . با وجود من یک اتباع بودم اصلا احساس غربت نمیکردم… از همین جا یک تشکری خاص میکنم از استاد بزرگوار . امروز که روز معلم است در کشورم پس روز معلم را از صمیم قلب از همینجا برایتان تبریک میگم . خیلی ممنونم بابت همه زحمات تان خانم سیفی جانم .

      sirokhbeauty · نوامبر 4, 2023 در 12:53 ب.ظ

      مرسی عزیزم نظر لطفته

محدثه فرازی · ژوئن 11, 2023 در 5:45 ب.ظ

من وسط کلاس های آرایشگری کوتاهی مو هستم در آموزشگاه آرایشگری زنانه سیفی مشهد. تا اینجای کلاس تکنیک هایی یاد گرفتم که واقعا عالی بودن😍😍

    sirokhbeauty · ژوئن 14, 2023 در 8:34 ق.ظ

    نظر لطفتونه 🌹

جواد · اکتبر 4, 2023 در 6:33 ب.ظ

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم از خدمتتون اینکه میخواستم هزینه شرکت در تمامی دوره‌های آرایشگری چقدر هست ؟؟
برای اینکه خانمم میخواد ثبت نام کنه

    sirokhbeauty · اکتبر 5, 2023 در 8:19 ب.ظ

    عرض ادب و احترام
    لطف بفرمایید به همسرتون بفرمایید با شماره 09023853817 تماس بگیرند. با تشکر

سید علی زاده · اکتبر 5, 2023 در 10:25 ب.ظ

سلام من دوره ی رنگ و کراتین در آموزشگاه سی رخ آموزش دیدم واز خانم سیفی ممنونم بابت اخلاق خوب وصبر و حوصلشو در طی دوره ،خوش حالم که ی آموزشگاه عالی دوره دیدم و واقعا راضی هستم متشکرم از تیم حرفیه ای سی رخ🙏

    sirokhbeauty · نوامبر 4, 2023 در 12:52 ب.ظ

    خوشحالیم که راضی بودین

سید علی زاده · اکتبر 5, 2023 در 10:28 ب.ظ

سلام من دوره رنگ وکراتین در آموزشگاه سی رخ آموزش دیدم واقعا راضی هستم ومتشکرم از خانم سیفی عزیز بابت اخلاق خوب وتدریس عالیشون

    sirokhbeauty · نوامبر 4, 2023 در 12:53 ب.ظ

    خیلی لطف دارین شما

تمنا شیرزاد · اکتبر 5, 2023 در 11:45 ب.ظ

سالن زیبایی (سی رخ) خیلی کارشون عالی تمیز است . و بهترین آموزش با میتود عالی😍.

    sirokhbeauty · نوامبر 4, 2023 در 12:54 ب.ظ

    مرسی عزیزم

حسینی · اکتبر 7, 2023 در 12:27 ق.ظ

سلام من دوره های استاد سیفی رو شرکت کردم
و خیلی از آموزش و مشتری مداری ایشون راضی بودم
فوق العاده حرفه ای در زمینه مو و خدمات مو هستن

    sirokhbeauty · نوامبر 4, 2023 در 12:54 ب.ظ

    ممنونم نظر لطفتونه

حسینی · اکتبر 7, 2023 در 10:24 ق.ظ

من در دوره های کوتاهی و کراتین خانم سیفی شرکت کردم
تکنیک های متنوع همراه با آموزش جامع
+مدرک و هزینه مناسب و مشتری مداریشون
خیلی راضی بودم

نازنین · ژانویه 19, 2024 در 8:57 ق.ظ

Kar ishon aliiie

    sirokhbeauty · ژانویه 22, 2024 در 8:47 ق.ظ

    خیلی ممنون عزیزم

خدمات رنگ مو در مشهد · ژانویه 19, 2024 در 2:01 ب.ظ

بهترین خدمات رنگ مو در مشهد واقعا اینجاست

    sirokhbeauty · ژانویه 22, 2024 در 8:47 ق.ظ

    نظر لطفتونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *