آیا به رنگ موی جدید خود فکر می کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، ما برای شما اینجا هستیم! در حالی که گزینه های مختلف رنگ وجود دارد، تعیین اینکه کدام یک مناسب مو و پوست شما باشد یک چالش است، به خصوص برای کسانی که قبلا موهای خود را رنگ نکرده اند. در حالی که هنگام انتخاب رنگ باید رنگ اصلی مو و رنگ پوست خود را در نظر بگیرید، اما هنگام تصمیم گیری در مورد روش رنگ باید شخصیت و سبک کلی خود را در نظر بگیرید. امروز، ما در مورد رایج ترین تکنیک های رنگ موی هایلایت ، آمبره و بالیاژ صحبت خواهیم کرد. به این ترتیب، وقتی قرار ملاقات بعدی خود را برای رنگ مو در مشهد با آرایشگاه ما می گذارید، مطمئن خواهید شد که چه نوع رنگی را برای موهای خود می خواهید.

هایلایت چیست؟

هایلایت به طور کلی به روند استفاده از روشن کننده مو / رنگ روشن برای افزودن روشنایی به قسمت های خاصی از مو اشاره دارد. معروف ترین کاربرد برجسته ای که در آرایشگاه ها اعمال می شود، جدا کردن موهای انتخاب شده با فویل آلومینیوم و رنگ آمیزی آنها با رنگ روشن است. اینکه چند بار برجسته سازی اعمال می شود و شدت رنگ ترجیح شخصی شماست. اساسی ترین ویژگی که روش هایلایت را متمایز می کند این است که روند رنگ آمیزی از ریشه مو شروع می شود و تا انتها ادامه می یابد. در این روش، رشته های موی انتخاب شده روشن می شوند.

هایلایت با زمینه تیره
هایلایت زیبایی سی رخ

تکنیک هایلایت علاوه بر ابعاد دادن به مو، پرتر به نظر می رسد، بنابراین این روش برای افرادی که موهای نازک و بی روح دارند توصیه می شود. همچنین به افرادی که موهایشان خاکستری است توصیه می شود، زیرا رشته های سفید / خاکستری موهای شما با روشن شدن موها مانع نمی شود. روش هایلایت از ریشه تا نوک مو اعمال می شود، بنابراین ممکن است لازم باشد ته مو را بیشتر از سایر تکنیک ها رنگ کنید.

بالیاژ چیست؟

بالیاژ در زبان فرانسه به معنای “گسترش ، سوارکاری” است. رنگ طبیعی مو در بالیاژ حفظ می شود. به طور خلاصه، بالیاژ نامی است که به فرآیند استفاده از رنگ روی سطح مو به صورت دستی گفته می شود. این برنامه از ریشه مو شروع می شود و با باز شدن تدریجی به سمت انتهای آن ادامه می یابد. از آنجا که رنگ موی اعمال شده روی سطح هر قسمت متمرکز می شود، قسمت های زیرین تیره باقی می ماند و به مو جلوه ای طبیعی و چند بعدی می بخشد. بالیاژ را می توان برای هر رنگ از موهای بلوند تا موهای قرمز، از موهای قهوه ای تیره گرفته تا موهای قهوه ای طلایی استفاده کرد. وضعیت آن روی موهای بلند و موهای متوسط ​​بسیار باشکوه است. تعادل نیز آسان است زیرا به لمس مکرر نیاز ندارد.

بالیاژ
بالیاژ زیبایی سی رخ

آمبره چیست؟

آمبره در فرانسه به معنای “سایه” است. آمبره یک رنگ موی درخشان و دو رنگ است که به طور معمول در قسمت های بالایی تیره تر و در قسمت های پایین روشن تر است. معمولاً قسمت بالایی آن رنگ طبیعی مو است و قسمت های پایین آن روشن می شود. مدل موی آمبره همچنین می تواند ترکیبی از سایه های مختلف هر رنگ باشد. ما در مورد رنگ های طبیعی مانند زرد طلایی ، قهوه ای یا رنگ های غیرمعمول مانند قرمز، صورتی، آبی، سبز، بنفش صحبت می کنیم. این روش برای موهای بلند و متوسط ​​مناسب است. از آنجا که ریشه های مو در آمبره رنگ طبیعی موی شما هستند، لازم نیست که مراقبت بیش از حد و رنگ مکرر ته آن انجام شود.

آمبره
آمبره زیبایی سی رخ

 اگر بالیاژ را دوست دارید اما به دنبال یک روش رنگ عملی تر هستید، آمبره برای شما مناسب است. در حالی که بالیاژ، خود را در مدل موهای سبک موج  نشان می دهد، صرف نظر از تکنیک رنگی که انتخاب می کنید، ضمن تصمیم گیری نهایی، نظرات آرایشگر خود را که به تجربه او اعتماد دارید را در نظر بگیرید. بنابراین، شما رنگی خواهید داشت که با ویژگی های صورت و سبک روزانه شما سازگار است. ما به شما توصیه می کنیم از کارکنان متخصص آرایشگاه و سالن زیبایی سی رخ مشهد کمک بگیرید تا مناسب ترین تغییر رنگ را برای شما پیدا کنند!

رنگ موی هایلایت
5/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه

مائده · فوریه 14, 2021 در 1:09 ب.ظ

با تشکر از مطلب مفیدتون لطفا سری هم به سایت ما بزنید مشهد کلاس و اگه هم میخواید به ترکیه مهاجرت کنید میتونید از تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در مشهد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *