کاشت ناخن در مشهد و ایران بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. دلایل خانم ها برای کاشت ناخن بیشتر برای زیبایی اما گاهی اوقات برای نداشتن ناخن هم استفاده میشود. شما میتوانید برای تعیین وقت کاشت ناخن در سالن زیبایی سی رخ بر روی شماره 09023853817 کلیک کنید.

خانم هایی که ناخن های شکننده دارند یا خانم هایی که ناخن های خود را میجوند بهترین گزینه برای زیبایی دستان خود را کاشت ناخن میدانند چرا که کاشت ناخن مانع جویدن ناخن و باعث از بین رفتن این عادت میشود. شما همچنین میتوانید مقاله مانیکور و پدیکور در مشهد را مطالعه کنید.

کاشت ناخن در مشهد

انواع روش های کاشت ناخن در مشهد:

کاشت ناخن قالبی:

این نوع کاشت ناخن بی کیفیت ترین نوع کاشت میباشد. در این نوع کاشت مواد کاشت را روی ناخن مصنوعی میزنند و سپس روی ناخن ها ضد قارچ زده و ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار میدهند تا بچسبد سپس ناخن مصنوعی را میکنند. قابل ذکر است این روش کاشت ناخن نیازی به سوهان کشی ندارد.

کاشت ناخن قالبی برای خانم هایی که ناخن های یک شکل ندارند مناسب نیست و توصیه نمیشود چرا که در این صورت به شکل مرتب و منظمی انجام نخواهدد شد. این روش ماندگاری کمتری دارد و نسبت به روش های دیگر مواد بیشتری مصرف میشود.

کاشت ناخن پودری:

این روش کاشت ناخن در مشهد زیبایی و مقاومت بالایی را برای ناخن ها به ارمغان می آورد. در این روش ناخن مصنوعی را از اوایل ناخن میچسبانند و به اندازه دلخواه کوتاه میکنند. سپس ضد قارچ و مواد کاشت را روی ناخن میزنند. بعد از آن ناخن ها باید سوهان کاری شوند که به حوصله زیادی نیاز است. این روش کاشت ناخن در مشهد زمان بر است و ترمیم آن حدود یک ساعت و نیم زمان میبرد.

کاشت ناخن ژله ای:

مواد کاشت ناخن ژله ای را آماده میخرند. در این روش پس از اینکه ضد قارچ را روی ناخن ها زدند، ژل را روی ناخن ها میزنند و دست ها را در دستگاه یووی میگذارند تا خشک بشود. کاشت ناخن ژله ای و پودری یک روش دارند فقط مواد مورد استفاده در آنها متفاوت است.

در این روش رشد ناخن متوقف نمیشود و ناخن در این روش آسیبی نمیبیند. همچنین این روش با توجه به بدمزه بودن مواد مورد استفاده در این روش برای افرادی که ناخن خود را میجوند بسیار مناسب است تا بتوانند این عادت خود را ترک کنند.

کاشت ناخن میکس:

این روش کاشت ناخن در مشهد ترکیبی ار کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ای است. در این روش بعد از مالیدن ضدقارچ به ناخن، کاشت پودری انجام میشود. سپس سوهان کشی کرده و لایه ای از ژل را روی ناخن گذاشته و در یووی خشک میکنند. این روش زیبا و محکم است اما نسبت به بقیه روش های کاشت ناخن گرانتر است.

چه افرادی نباید از کاشت ناخن استفاده کنند:

بهتر است بانوانی که بیماری قارچی و عفونی دارند کاشت ناخن انجام ندهند. همینطور اگر کسی مستعد بیماری عفونی بود یا سیستم ایمنی ضعیفی داشت نباید این کار را انجام دهد.

نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن:

با اجسام آلوده ارتباط نداشته باشید و مراقب باشید ضربه به ناخن هایتان نخورد و در استفاده از مواد شوینده از دستکش استفاده کنید.

چند نمونه از بهترین مراکز و سالن های کاشت ناخن خوب در مشهد + قیمت :

1-     سالن زیبایی سی رخ : آرایشگاه زنانه سی رخ علاوه بر انجام انواع خدمات کاشت ناخن با مواد درجه یک، به صورت تخصصی نیز رنگ، هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ و هیرکات نیز انجام میدهد. این برند در سال 97 ثبت شد اما به صورت تخصصی از 20 سال گذشته به انجام خدمات مختلف زیبایی مشغول فعالیت است. شما میتوانید به صفحه اصلی سالن زیبایی سی رخ مراجعه کرده و وقت خود را تنظیم کنید.

2-     مرکز خدمات ناخن تک: این مرکز نیز در یک سالن آرام با بهترین مواد کار کاشت ناخن در مشهد را انجام میدهد. کاشت پودر و میکس، کاشت فرانسوی و ترکی، کاشت گریم، استیند گلس و … از جمله خدماتی است که در این سالن انجام میشود. این سالن واقع در هفت تیر 23 میباشد.

3-     مرکز کاشت ناخن الی دخت: این سالن علاوه بر انجام خدمات کاشت ناخن، کار آموزش کاشت ناخن را نیز انجام میدهد. خدماتی مانند مانیکور تروخشک، کاشت فرنچ دائم، کاشت مرمریت، کاشت طلاکوب، نقره کوب، ترکیبی و … .

4-     مرکز کاشت ناخن رادیس: در این سالن خدمات مانیکور پدیکور، کاشت ناخن، لاک ژل با مواد عالی انجام میشود.

5-     مرکز کاشت ناخن ماهرو: این سالن نیز واقع در هاشمیه با مواد درجه یک کار کاشت ناخن را انجام میدهد و در کنار سالن های ذکر شده در بالا از بهترین سالن های کاشت ناخن در مشهد میباشد.

6-     مرکز کاشت ناخن فرشته در مشهد: این سالن خدماتی از جمله انواع کاشت پودر، کاشت با فرمر، کاشت ژل و ژلپوش به همراه برگزاری کلاس های آموزشی ارائه میدهد. این سالن واقع در بلوار فردوسی میباشد.

 

قابل ذکر است قیمت کاشت ناخن در مشهد حدودا بین 80 هزار الی 800 هزار متغیر است و به کیفیت ارائه خدمات سالن زیبایی بستگی دارد.

لطفا برای بهتر و کاملتر شدن این مقاله در پایین صفحه برای ما کامنت بگذارید. کامنت شما منتشر خواهد شد. از وقتی که بابت خواندن این مقاله گذاشتید متشکریم.

شما همچنین میتوانید به مقاله بهترین آرایشگاه و سالن تخصصی خوب برای رنگ مو در مشهد مراجعه کنید.

4.1/5 - (10 امتیاز)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *