سالن زیبایی سی رخ واقع در خیابان دانشگاه از بهترین سالن های تخصصی در زمینه کوتاهی و آموزش کوتاهی مو در مشهد با بیست سال سابقه میباشد. مدیریت این سالن زیبایی در مشهد دوره های آموزشی خود را در ترکیه گذرانده و به صورت دائم در حال آپدیت روش های جدید کوتاهی مو میباشد. خانم سیفی در سال 1400 با گرفتن مجوز آموزشگاه مراقبت و زیبایی در مشهد آماده انتقال این روش های جدید به هنرآموزان گرامی میباشد. بنابراین اگر به دنبال یک آموزشگاه تخصصی و آموزش کوتاهی مو در مشهد میباشید پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری زنانه سیفی در مشهد میباشد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 09023853817 تماس بگیرید.

سرفصل های دوره آموزش کوتاهی مو در مشهد با مدرک فنی حرفه ای :

  • نحوه مشتری مداری
  • شناخت صورت ها با زوایای مختلف
  • شناخت زاویه های سر
  • فاندیشن ها
  • کوتاهی لاین
  • لیر
  • باب (مصری کلاسیک)
  • پیکسی (کرنلی)
  • تمرین عملی پیتاژ ها
  • روش صحیح استفاده از قیچی و شانه
  • کار با موزر
  • روش صحیح استفاده از موزر و شانه
  • آموزش کوتاهی مردانه
  • استایلینگ مو (فرم دهی و سشوار بعد از کوتاهی)

آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد

دوره آموزش کوتاهی مو زنانه در مشهد با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی :

کلیه دوره های آموزشی آرایشگری در این آموزشگاه آرایشگری زنانه در مشهد یعنی آموزشگاه مراقبت و زیبایی سیفی با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای میباشد که هنرآموزان گرامی میتوانند پس از پایان دوره و موفقیت در آزمون پایانی مدرک خود را از این آموزشگاه دریافت کنند. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام با کلیک بر شماره 09023853817 تماس حاصل نمایید.

مراحل آموزش کوتاهی مو در بهترین آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو در مشهد:

شما در این دوره ابتدا با نحوه شست و شوی مو آشنا میشوید. بعد از آن مربی شما را با شناخت زاویه های سر آشنا میکند. در مرحله بعدی آموزش میبینید که چگونه پایه مو را در چند روش کوتاه کنید. بعد از آن آموزش میبینید که انواع کوتاهی مو را بتوانید به روش های صحیح انجام دهید. و در مرحله آخر به صورت عملی روش های یاد گرفته شده را بر روی مدل انجام میدهید.

دوره مبتدی آموزش کوتاهی مو در مشهد :

در دوره مبتدی آموزش کوتاهی مو در مشهد نکاتی به صورت کلی به هنرجو آموزش داده میشود. این نکات شامل شستن و شانه کردن مو، استفاده صحیح از ابزار مناسب، و کوتاهی و خشک کردن مو میباشد که به صورت تئوری و عملی به هنرجویان آموزش داده میشود. جهت دریافت هزینه و شهریه کلاس نیمه خصوصی و شهریه کلاس خصوصی کوتاهی مو در مشهد کافیست با شماره 09023853817 تماس بگیرید.

دوره پیشرفته آموزش کوتاهی مو در مشهد :

در دوره پیشرفته کوتاهی مو در مشهد هنرجو نحوه کار با قیچی های حرفه ای، نحوه استفاده از اتواع شانه های موزر، لیر، باب و پیکسی ژورنالی را آموزش میبیند. در این دوره شما می آموزید که چگونه به صورت صحیح و دقیق از روی عکس یا ژورنال مو ها را کوتاه کنید. برای دریافت هزینه دوره پیشرفته کوتاهی مو و کلاس های نیمه خصوصی کافیست با شماره 09023853817 تماس بگیرید.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو مشهد

بازار کار کوتاهی مو در مشهد :

همانطور که در مقاله آموزش رنگ مو در مشهد به آن اشاره کرده بودیم، آپدیت و به روز بودن آرایشگران مهمترین ویژگی یک آرایشگر برای موفقیت او میباشد. شما در این دوره میتوانید جدیدترین متد های کوتاهی مو طبق روش های اروپایی را بیاموزید.

با توجه به افزایش درخواست کوتاهی مو در بانوان و مخصوصا کوتاهی های فشن، نیاز مبرم به آموزش کوتاهی مو در مشهد احساس میشود. سالن زیبایی سی رخ جزء معدود سالن های زیبایی در مشهد با تخصص کوتاهی مو و هیرکات میباشد. بنابراین این فرصت عالی را برای آموزش و پیشرفت خود از دست ندهید و همین حالا از طریق شماره اعلام شده ثبت نام کئید. همچنین میتوانید جهت دیدن نمونه کارهای زیبایی سیرخ (آموزشگاه مراقبت و زیبایی سیفی) به اینستاگرام سی رخ مراجعه کنید.

3.6/5 - (8 امتیاز)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *