شینیون (chignon) در لغت به معنای پس گردن می باشد که یکی از برترین و جدیدترین مدل های آرایش مو می باشد. شینیون با توجه به مدل های مختلف مثل شینیون دخترانه، عروس، ساده و … برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

همواره یکی از دغدغه های مشتریان مدل شینیون، درست کردن یک شینیون لاکچری و شیک همراه با قیمت مناسب است که این  امر در سالن زیبایی سی رخ مشهد به وفور دیده می شود! این آرایشگاه زیبایی زنانه به عنوان یکی از برترین سالن های زیبایی و آموزشگاه های شینیون درمشهد شناخته می شود. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره 09023853817 تماس بگیرید.

شینیون چیست؟

مطلع هستید که شینیون یکی از روش های بستن مو و آرایش مو می باشد که مناسب مجالس،‌ عروسی و حتی مهمانی های خانوادگی می باشد تا نگاه ها را به خود جلب کنید. شینیون که ریشه فرانسوی دارد به یکی از روش های محبوب ایرانیان، بخصوص مردم مشهد شده است. چندین سالن زیبایی شینیون در مشهد وجود دارد که خدمات مناسبی را ارائه می دهند اما به یک نکته خاص دقت کنید!

تفاوتی نمی کند چه موضوعی باشد، همواره آموزش دادن باعث بروز ماندن اطلاعات و بالاتر بردن سطح کیفی خدمات خواهد شد. پس باید به دنبال سالن زیبایی باشید که در کنار آن آموزش شینیون در مشهد را هم دارا باشد. پس داشتن آموزشگاه شینیون در مشهد یک مزیت رقابتی برتر محصوب می شود!

مدل های شینیون لاکچری و شیک، دروازه ای به سمت خاص بودن!

همانطور که بیان شد شینیون دارای مدل های لاکچری و باکلاسی هستند که برخی از این مدل هارا مشاهده خواهید کرد. اگر شما هم می خواهید مانند طرح های زیر، خاص بودن از سر تا پایتان بریزد با شماره 09023853817 تماس بگیرید تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات شینیون در مشهد را دریافت کنید.

شینیون در مشهد

کاربردهای شینیون

زیبایی و خاص بودن، تنها دلیل محبوبیت بالای شنیون است! کاربرد شینیون در زمینه زیبایی بیشتر از هایلات و بالیاژ نباشد کمتر نیست! شینیون در مجالس، مهمانی ها و عروسی ها در انواع مدل های مختلف وجود دارند. یکی از مهم ترین کاربردهای شینیون عکس گرفتن با این مدل جذاب آرایش مو می باشد که می توانید در پروفایل و پست های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

انواع شینیون

شینیون انواع مختلفی دارد که در دو بخش متفاوت تقسیم بندی می شوند:

  1. تقسیم بندی براساس طرز آرایش
  2. تقسیم بندی براساس مدل شینیون مو

 تقسیم بندی براساس طرز آرایش مو

در این تقسیم بندی شینیون انواع مختلفی مثل شنیون مواج، شینیون حرارتی و شنیون با تور وجود دارند که با مشاوره رایگان از بهترین سالن زیبایی شینیون در مشهد می توانید طرح مورد نظر خودتان را عین آینه بر روی سر خود پیاده کنید!

تقسیم بندی براساس مدل شینیون مو

برخی از این تقسیم بندی ها برای عموم خانم ها آشنا می باشد.

  1. مدل شینیون دخترانه
  2. مدل شینیون ساده
  3. مدل شینیون لاکچری
  4. مدل شینیون کلاسیک
  5. مدل شینیون شیک
  6. مدل شینیون رسمی
  7. مدل شینیون با بافت
  8. مدل شینیون عروس
  9. مدل شینیون حجم دار (حجیم)
  10. شینیون باز و بسته
  11. شنیون با گل
  12. شنیون با اکسسوری

سالن تخصصی شینیون در مشهد

بهترین آموزشگاه شنیون در مشهد

آموزش شنیون در مشهد یکی از پرطرفدارترین مباحث مربوط به آموزش آرایشگری در مشهد می باشد. آموزشگاه سیفی که همان سالن زیبایی سی رخ هم می باشد و خدمات بالیاژ، هایلایت، کوتاهی تخصصی و مدرن، شنیون و … را انجام می دهد؛ به عنوان بهترین آموزشگاه شینیون در مشهد شناخته می شود.

آموزشگاه سیفی با داشتن مدارک بین المللی مدرسین و دریافت مجوز از استانبول ترکیه، توانسته گوی سبقت را از رقبای مشهدی خود بگیرد و در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارا است.

همچنین افراد دانش آموخته پس از گذراندن کلاس ها و امتحانات مربوطه در آموزشگاه شینیون مشهد سیفی، قادر به دریافت معتبرترین مدرک زیبایی ایران (که در اکثر کشورهای صاحب سبک جهان معتبر می باشد،) خواهند بود.

شنیون مو خوب در مشهد

شنیون خوب برای موهای شما سالن زیبایی خواهد بود که استانداردهای جهانی را رعایت کند. در کنار آن ارائه مناسب قیمت شینیون مو از فاکتورهای انتخاب یک سالن زیبایی خوب برای تحویل دادن یک مدل شینیون لاکچری خواهد بود.

سخن آخر | هم آموزش هم خدمات در سی رخ بیوتی!

به دنبال خدمات شینیون مو در مشهد هستید؟ یا به دنبال برترین آموزشگاه شینیون در مشهد؟ تفاوتی نمی کند آدرس یکی است!

شینیون مو سی رخ بیوتی در مشهد با ارائه خدمات شینیون مو و داشتن آموزشگاه شینیون در مشهد توانسته یک پکیج کامل برای طرداران شینیون در مشهد باشد تا با بالاترین کیفیت و متد جدید 2022 آماده خدمات دهی و آموزش شینیون به شما عزیزان باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09023853817 تماس بگیرید.

همچنین سالن زیبایی سیرخ طبق نظر مشتریان بهترین کوتاهی مو در مشهد را نیز ارائه میکند.

حفظ زیبایی شما وظیفه ماست. سالن زیبایی سی رخ

4.3/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه

بهترین ارایشگاه مشهد برای رنگ مو · ژانویه 19, 2024 در 2:09 ب.ظ

بهترین ارایشگاه مشهد برای رنگ مو ، نگار تقیان ب همراه شما از بهترین ها هستید.

    sirokhbeauty · ژانویه 22, 2024 در 8:48 ق.ظ

    خیلی ممنونم لطف دارید

محمود · ژانویه 20, 2024 در 11:50 ق.ظ

ممنون از سايت خوب و مطالب مفيدتون

    sirokhbeauty · ژانویه 22, 2024 در 8:48 ق.ظ

    خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *