آماده تغییر رنگ مو هستید؟ همه نگاه ها به تو است! برای کسانی که بدنبال اضافه کردن گرمی به موی خود هستند دقیقاً به وقت هوای گرم تر، رنگ موی آمبره برای تغییر فصل مناسب است. آیا می خواهید این ایده رنگ مو را امتحان کنید؟ برای اینکه بدانید چگونه یک رنگ موی آمبره ی زیبا را همراه با برخی نکات مراقبت از مو برای حفظ رنگ جدید خود انجام دهید ، به خواندن ادامه دهید.

رنگ موی آمبره چیست؟
آمبره در خانواده رنگ قرمز قرار می گیرد ، اما تغییرات زیادی در روند وجود دارد، زیرا این رنگ را می توان به راحتی تنظیم کرد تا چهره شما را چاپلوس کند. این رنگ دارای نت هایی از رنگ های طلایی ، قرمز و نارنجی است و سایه ای گرم و پر از رنگ را ایجاد می کند. حتی می توانید با افزودن رنگ بلوند به موی خود ، رنگ موی آمبره ی خود را یک قدم جلوتر ببرید! چه یک رنگ آمبره تمام رنگ را بخواهید و چه نورهای کم رنگ آمبره را ترجیح دهید ، این رنگ ها واقعاً فوق العاده هستند.

چگونه یک رنگ موی آمبره بدست آوریم؟
کار رنگ موی خود را به آرایشگر موی خود بسپارید (و گاهی اوقات هوشمندانه است) ، به خصوص اگر قصد یک تغییر شدید را دارید. درست است ، شما می توانید رنگ موی آمبره ای رویاهای خود را در آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی سی رخ مشهد زنده کنید – آنچه شما نیاز دارید کیت مناسب رنگ مو است. ابتدا به پینترست بروید و بفهمید کدام رنگ متناسب با سبک شماست ، سپس یکی از گزینه های رنگ مو را انتخاب کنید ، بنابراین می توانید جادوگری خود را شروع کنید.

رنگ موی آمبره در مشهد

برای یک رنگ موی آمبره به رنگ طلایی نارنجی … یک جعبه از رنگ موی دائمی براق کننده و کم نور L’Oréal Paris Prefer Prefer Fade-Defying Shine در قهوه ای روشن را بردارید.

برای رنگ موی آمبره بلوند مایل به قرمز … رنگ موی دائمی L’Oréal Paris Superior Preference Fade-Defying Shine-Blonde Red Blond Blonde را امتحان کنید.

برای داشتن رنگ موی آمبره قهوه ای طلایی … L’Oréal Paris Superior Preference Fade-Defying Shine Permanent Mine Mineing Hi-Lift Golden Brown را امتحان کنید.

برای داشتن رنگ موی آمبره مسی … به L’Oréal Paris Féria در Power Copper دسترسی پیدا کنید.

چگونه از موی خود مراقبت کنیم؟
رنگ موی آمبره جدیدت مبارک باد! ما مطمئن هستیم که شما می خواهید مطمئن شوید که کار سخت شما به هدر نمی رود. برای اینکه موهای خود را به شکل زیبا نگه دارید ، با استفاده از چهار نکته زیر موی خود را با رنگ درمان کنید.

نکته شماره 1: از یک سیستم مراقبت از مو استفاده کنید.
از آنجا که رنگ موهای خود را تغییر داده اید ، می خواهید روال مراقبت از موهای خود را دنبال کنید. این بدان معنی است که شما باید شامپو و نرم کننده خود را با محصولات مغذی مراقبت از مو جایگزین کنید که به رشته های تحت درمان رنگ شما TLC مناسب را بدهد. با شامپو محافظت از موی L’Oréal Paris Elvive Color و نرم کننده محافظت از رنگ L’Oréal Paris Elvive شروع به کار کنید. برای مراقبت های بیشتر، هفته ای یک یا دو بار نرم کننده خود را عوض کنید.

به خاطر داشته باشید ، هنگام شستن ریشه موها ، باید همیشه از آب ولرم استفاده کنید. آب فوق العاده داغ می تواند موهای شما را خشک کند ، این آخرین چیزی است که شما نیاز دارید!

نکته شماره 2: همیشه از محافظ گرما استفاده کنید
اگر نمی توانید در برابر حالت دادن به موهای خود مقاومت کنید، مطمئن شوید که روی محافظ گرما اسپری می کنید. آسیب ناشی از گرما می تواند موهای شما را خراب کند و ما نمی خواهیم در این روند رنگ موهایشما خراب شود. اسپری حرارتی آهن مستقیم L’Oréal Paris SLEEK IT Iron Straight ، که باعث آرام شدن موخوره ، درخشندگی و محافظت از مو در برابر صدمات ناشی از گرما می شود را در برنامه خود نگه دارید.

نکته شماره 3: هوای اطراف خود را خشک کنید
خشک کردن هوا موهای شما را به شکل شگفت آوری بهبود میدهد تا موهای رنگ شده شما را بدون کم و کاست از حالت دادن ، زنده نگه دارد.

نکته شماره 4: با رنگساژ زیباتر شوید.
چه بخواهیم و چه نخواهیم ، برای اینکه رنگ موی آمبره شما زیبا به نظر برسد ، رنگساژ ضروری است. حتما یک جعبه اضافی رنگ مو در دست داشته باشید تا بتوانید زیبایی خود را در زمان مناسب حفظ کنید.

شما همچنین میتوانید مقاله آرایشگاه و سالن زیبایی زهره در مشهد را نیز بعد از این مطالعه کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *